We doen onze best u zo goed mogelijk te behandelen. Toch kan het zijn dat u ergens niet tevreden over bent. Het gaat niet zoals u dat wenst. Het hoeft niet eens een echte “klacht” te zijn. Misschien vindt u het eigenlijk de moeite niet eens waard. Toch verzoeken wij u vriendelijk dit met uw fysiotherapeut te bespreken. Liefst zo snel mogelijk. Hoe eerder het is uitgesproken hoe liever. U biedt ons zo de mogelijkheid onze service te verbeteren waar wij dat kunnen.
U heeft de volgende mogelijkheden:
- Een gesprek – Bespreek uw probleem met degene die u heeft behandeld. Vindt u dit moeilijk? Dan kunt u een vriend(in) of familielid meenemen.
- Bemiddeling – U kunt een bemiddelingsgesprek aanvragen. Dit kan bij het KNGF (Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie).
- Advies – U kunt informatie krijgen bij het IKG (Informatie- en Klachtenbureau Gezondheidszorg). Of bij het LIP (Landelijk Informatiepunt voor Patiënten). Beide bureaus kunnen u adviseren hoe u het beste uw klacht kenbaar kunt maken
- Klachtenprocedure – Levert een gesprek niet het gewenste resultaat? Dan kunt u schriftelijk een klacht indienen. Of u kunt iemand machtigen namens u een klacht in te dienen. Een onafhankelijke commissie behandelt uw klacht.
Meer informatie
Meer informatie kunt u vinden op de volgende site:
Klacht over uw Fysiotherapeut